USEIN KYSYTTYJÄ KYSYMYKSIÄ JA VASTAUKSIA
Täällä voit lukea vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin, jotka koskevat kynttilöiden myyntiä luokan tai joukkueen hyväksi.
Jos haluat kysyä jotain muuta, ota yhteyttä meihin!
Tilaus ja toimitus
Kynttilöiden ja myyntikuvastojen toimitusaika on noin 3–5 työpäivää. Huomaathan, että kuvastot lähetetään erikseen postissa ja kynttilät DHL:n kautta.
Kynttilät ja infopaketti toimitetaan aina maksutta. Paketit toimitetaan suoraan antamaasi toimitusosoitteeseen. Saat Posti:lta tekstiviestin, josta voit valita itsellesi sopivan toimituspäivän ja -kellonajan.
Täältä voit lukea lisää siitä, miten kaikki toimii ja miten pääsette alkuun.
Siinä tapauksessa voit pitää kynttilät ilman lisäkuluja! Tarjoamme yhden näytepakkauksen henkilöä kohti. Jos tilaat useampia näytepakkauksia, veloitamme siinä tapauksessa kynttilöistä normaalin tilauksen tapaan.
Jos haluatte, että jokainen myyjä saa oman kynttilä- tai tuoksukynttiläpakkauksen myyntikuvaston/myyntilehtisen ohella esiteltäväksi, voitte tehdä tavallisen kynttilätilauksen vain kyseiselle kappalemäärälle ”ennakkotilauksena”. Kun tiedätte kynttilöiden todellisen myyntimäärän, vähennätte myytyjen kynttilöiden määrästä nämä kynttilät, jotka sisältyvät tällöin kuitenkin toimitettavien kynttilöiden lukumäärään. Tämän jälkeen teette tilauksen vähentämällä myytyjen kynttilöiden määrästä ”ennakkotilatut” kynttilät.
Haluamme tarjota myyjille mahdollisimman hyvän tuoton (meillä tuotto on aina 50 % myynnistä). Tästä syystä emme halua lisäkustannuksia, joita kertyisi esimerkiksi tuotteiden pakkaamisesta myyjäkohtaisesti tai tuotteiden mukana toimitettavista pusseista, jotka pienentäisivät myyntimarginaalia. Yhteyshenkilön työmäärää voidaan helpottaa päättämällä esimerkiksi, että kaikki myyjät noutavat kynttilänsä yhteyshenkilön kotoa tiettynä iltana.
Jos haluatte, että myynti sujuu nopeasti, suosittelemme suoramyyntiä sen sijaan, että keräätte tilaukset etukäteen myyntikuvastojen avulla. Myynti ja kaupan päättäminen tapahtuvat tällöin samalla kertaa. Monien mielestä on kuitenkin parempi kerätä tilaukset etukäteen ja tilata kynttilät vasta sitten, kun tiedetään tarkasti, miten paljon kynttilöitä on myyty. Valitkaa myyntitapa, joka sopii parhaiten juuri teidän luokallenne tai joukkueellenne.
Palautukset ovat aina ilmaisia. Tästä saat lisätietoja palautuksista.
Kun saat kynttilätoimituksen, säästä yksi iso laatikko ja muutama pieni sisälaatikko mahdollista palautusta varten. Palautettavien kynttiläpakkausten on oltava vahingoittumattomia, ja ne on pakattava huolellisesti. Lisää laatikoihin tarvittaessa sanomalehteä/pahvia tai vastaavaa täytemateriaalia, jotta kynttiläpakkaukset eivät pääse liikkumaan laatikon sisällä, sillä tällöin ne saattavat rikkoutua.
MAKSAMINEN JA LASKUTUS
Ei, maksatte vain myymänne tuotteet. Jos tuotteita jää myymättä, me maksamme palautuskulut.
Saatte 50 %:n tuoton kaikista myydyistä tuotteista. Suoraan kassalla. Katso täältä, miten paljon voitte ansaita sen mukaan, kuinka paljon myyjiä on.
Emme tarjoa tuotteita yksityisille myyjille vaan ainoastaan koululuokille, joukkueille ja yhdistyksille.
Kun olette valmiita myynnin kanssa (noin 60 päivää) ja kynttilöitä on jäänyt myymättä, ottakaa yhteyttä niin voimme sovita uudesta maksupäivästä niin että ehditte palauttaa myymättä jääneet kynttilät. Ei siis tarvitse kiirehtiä, vastaanotettuamme myymättä jääneet kynttilät lähetämme uuden laskun josta poistamme palautetut kynttilät. Uudella laskulla on 10 päivän maksuaika siitä lähtien kuin palatus on saapunut varastoomme.
USEIN KYSYTTYJÄ KYSYMYKSIÄ KYNTTILÖISTÄ
Kynttilämme valmistetaan EU:ssa, Baltiassa. Kynttiläntuottajamme on yksi Euroopan johtavista tuottajista, heidän tehtaassa noudatetaan erittäin ympäristötietoisia toimintotapoja. He saivat vuonna 2016 Swedish Business Awards -organisaation Sustainable Growth Award -palkinnon.
Kyllä, tuoksumme ovat allergiatestattu CLP:n (Classification, Labelling and Packaging) mukaan. Täältä voit lukea lisää CLP:stä, tuoksuista ja allergioista.
Ympäristö ja kestävä kehitys
Tavarantoimittajamme sai vuonna 2016 Swedish Business Awards -organisaation Sustainable Growth Award -palkinnon. Perusteluissa todettiin toimittajamme olevan esimerkki tasapainoisesti ja kestävästi kehittyvästä yrityksestä, joka kasvattaa liikevaihtoaan kannattavasti, edistää olennaisesti alueen kehitystä ja toteuttaa hankkeita, jotka vähentävät osaltaan ilmastovaikutuksia Itämeren alueella.
Käytämme pahvipakkauksia, ja tuoksukynttilöidemme lasipurkit voidaan kierrättää tai käyttää uudelleen. Jos meille saapuu vaurioituneita kynttiläpakkauksia, emme hävitä kynttilöitä vaan pakkaamme ne uudelleen. Tuotteitamme toimittavat jakeluyritykset ovat ympäristösertifioituja ja suhtautuvat ympäristöasioihin vakavasti. Myyntikuvastomme ja muut materiaalimme painetaan joutsenmerkitylle paperille. Painoalan yhteistyökumppaniemme tuotantoprosessit ovat ympäristötietoisia, ja painotilaustemme päästöt kompensoidaan. Noudatamme kaikkia sovellettavia ympäristölakeja ja -määräyksiä sekä muita yritystämme koskevia ympäristövaatimuksia.
Kaikki kynttilätuotteemme täyttävät korkeat eurooppalaiset RAL-sertifiontikriteerit (Institute for quality assurance and certificates) jotka RAL Gütezeichen ovat laatineet. Tämä tarkoittaa että perusmateriaali on sertifioitu, korkea laatu raaka-aineesta valmiiseen tuotteeseen, kaikki kynttilät on testattu huolellisesti laboratoriossa – kynttilät palavat valuttamatta ja kaikki raaka-aineet ovat tarkastettuja, jotta kynttilöillä ei olisi haitallisia terveysvaikutuksia. Tämä takaa myös ympäristöystävällisten ja standardien mukaisten tuotantomenetelmien käytön. RAL Gütezeichen tarkastaa valmistajiemme toiminnan vuosittain.
Tuoksukynttilämme ovat myös RSPO-sertifoituja. RSPO (Roundtable on Sustainable Palm Oil) on organisaatio, jonka tavoitteena on varmistaa asianmukaiset työskentelyolosuhteet, vähentää sosiaalisia ristiriitoja ja suojella arvokkaita metsiä. RFSO-sertifioitu palmuvaha on tuotettu vastuullisesti niin, ettei sen tuotannossa ole vaarannettu sademetsiä. Sertifioinnin taustalla on muun muassa WWF
Minulla on kysymys
Ota yhteyttä 02-512 2160 tai lähetä sähköpostia info@tuikkutukku.fi niin autamme sinua. Voit myös olla yhteydessä sivustomme chatin kautta arkipäivisin klo 9–17.