Helposti myytävät kynttilätAina 50 %:n tuottoAina ilmainen toimitus & ilmainen palautusHelposti myytävät – 50 %:n tuotto – Ilmainen toimitus & palautus

USEIN KYSYTTYJÄ KYSYMYKSIÄ JA VASTAUKSIA

Täältä löydät vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin, jotka koskevat kynttilöiden myyntiä luokan tai joukkueen hyväksi.
Jos haluat kysyä jotain muuta, ota yhteyttä meihin!

Aloitus

Miten pääsemme alkuun?
Kannatta aloittaa tilaamalla ilmainen infopakettimme – täysin sitoumuksetta. Paketti sisältää kaikki tarvitsemanne tiedot siitä, miten myyminen toimii ja näytteitä upeista kynttilöistämme. 

 

Kun olette päättäneet myydä kynttilöitä, voitte aloittaa rekisteröimällä ryhmänne Aloita myynti -kohdassa. Se on helppoa ja täysin maksutonta. Ryhmä saa myyntikuvastoja kotiin ja heti käytettäviinsä oman verkkokaupan ja kätevän digitaalisen työkalun (Omat sivut), jossa voitte itse kätevästi hoitaa kaikki myyntiin liittyvät asiat.

 
Pitääkö meidän maksaa joitain maksuja? Ei, maksatte vain niistä tuotteista, jotka olette myyneet, ja vasta sen jälkeen, kun olette saaneet maksun kynttiläasiakkailtanne. Laskun maksuehto on 60 päivää. Rahti on aina ilmainen, ja me huolehdimme myös palautuskustannuksista, jos kynttilöitä jää myymättä.
Kuinka paljon saamme tuottoa?
Saatte aina 50 %:n tuoton kaikista myydyistä tuotteista. 

Myyntituotto myytyä tuotetta kohden:
Kruunukynttilät: 12 EUR/myyty pakkaus (sisäänostohinta 6 EUR)
Tuoksukynttilät: 12 EUR/myyty pakkaus (sisäänostohinta 6 EUR)

Saatte tilaamistanne kynttilöistä laskun, jonka summa on tilatut kynttilät x sisäänostohinta. Erotus (50 %) on myyntituottonne ja sen saatte pitää suoraan. 
 
Mikä infopaketti on ja mitä se sisältää? Luokan, urheilujoukkueen tai yhdistyksen edustajana voit tilata meiltä ilmaisen infopaketti täysin ilman sitoumusta. Paketti sisältää näytteitä kynttilöistämme sekä kaiken tarvittavan tiedon siitä, miten kynttilöiden myyminen Tuikkutukun kautta toimii. Tilaa ilmainen tietopaketti täällä
Mitä yhteyshenkilö tarkoittaa?
Yhteyshenkilö (= ryhmän pääkäyttäjä) toimii ryhmävastaavana ryhmälle, joka haluaa myydä kynttilöitä, ja yhteyshenkilönä Tuikkutukulle. Hän huolehtii myös ryhmän maksuista, toimituksista ja laskuista. 

Yhteyshenkilö rekisteröi ryhmän (= aloittaa myynnin) ja huolehtii sitten siitä, että myyjät saavat kutsun ja käyttöoikeudet omaan verkkokauppaansa. Lisäksi yhteyshenkilö tekee ryhmän lopputilauksen, kun olette valmiita myynnin kanssa.

Yhteyshenkilön on oltava vähintään 18-vuotias henkilö, jolla ei saa olla maksuhäiriömerkintöjä ja jonka on hyväksyttävä luottotietojensa tarkastus. Huomaa, että luottotietojen tarkastuksesta ei tule merkintää UC:n tai muun yrityksen asiakastietorekisteriin eikä sillä ole vaikutusta yhteyshenkilön yksityisasioihin, kuten lainahakemuksiin.
Kuinka pitkä myyntiaika on? Te päätätte itse, kuinka pitkän myyntiajan haluatte. Suosittelemme noin kolmen viikon myyntiaikaa. Voitte itse määrittää myyntiaikanne sekä muuttaa ja käsitellä sitä Omilla sivuilla.
Voiko yksityishenkilö myydä kynttilöitänne? Emme tarjoa tuotteita yksityisille myyjille vaan ainoastaan koululuokille, urheilujoukkueille ja yhdistyksille.

Myynti

Miten varsinainen myynti aloitetaan?
Kun olette päättäneet myydä kynttilöitä, voitte aloittaa myynnin rekisteröimällä ryhmän Aloita myynti rekisteröityminen. Se on helppoa ja täysin maksutonta. Ryhmä saa myyntikuvastoja kotiin ja heti käytettäviinsä oman verkkokaupan ja kätevän digitaalisen työkalun (Omat sivut), jossa voitte hoitaa myyntiä.
Miten voimme myydä kynttilöitä?
Kaikki myyntiin liittyvä hoidetaan Omilla sivuilla. Täällä voitte tilata kynttilöitä kotiin, jos haluatte ottaa niitä mukaan heti. Muussa tapauksessa voitte myydä ottamalla vastaan tilauksia. Jakakaa verkkokauppaanne, ottakaa myyntikuvasto mukaan ja kiertäkää ovelta ovelle tai myykää työpaikoilla.

Monet valitsevat eri myyntitapojen yhdistelmän, jotta voivat maksimoida myyntimahdollisuudet!
Mikä on paras tapa myydä kynttilöitä?
Suoramyynti ja/tai myynti kuvastolla ja verkkokaupalla
Voitte myydä kynttilöitä tilaamalla niitä etukäteen kotiin ja myymällä suoraan ovelta ovelle = suoramyynti, ja/tai myymällä verkkokaupan ja myyntikuvastojen kautta ja tekemällä sitten tilauksen täsmälleen myymästänne määrästä = lopputilaus.

Helpoin ja nopein keino tavoittaa paljon ihmisiä on jakaa omaa verkkokauppaa sosiaalisessa mediassa, esimerkiksi Facebookissa ja Instagramissa, tai jakaa linkki Messengerin, sähköpostin tai tekstiviestin kautta. Ostajat voivat tehdä tilauksen helposti suoraan verkkokaupan kautta.

Monet täydentävät verkkokaupan kautta tapahtuvaa myyntiä myymällä naapureille, ystäville ja vanhempien työkavereille esittelemällä kynttilöitä myyntikuvaston avulla.

Nopeammasta myyntiprosessista pitävät voivat tilata kynttilät etukäteen kotiin tekemällä suoratilauksen sellaisesta määrästä kynttilöitä, jonka uskovat pystyvänsä myymään. Myynti ja kaupan päättäminen tapahtuvat tällöin samalla kertaa. Jos kynttilöitä jää myymättä, voitte palauttaa ne maksutta.

Päätätte itse, mikä myyntitapa sopii juuri teidän ryhmällenne parhaiten. Monet valitsevat eri myyntitapojen yhdistelmän, jotta voivat maksimoida myyntimahdollisuudet!
Mikä on kynttilöiden myyntihinta?
Kruunukynttilöiden myyntihinta on 12 EUR/pakkaus 
Tuoksukynttilöiden myyntihinta on 12 EUR/kappale
 
 
Mitkä kynttilät käyvät kaupaksi parhaiten?
Antiikkikynttilät ja kruunukynttilät:
Valkoiset antiikkikynttilät ja valkoiset kruunukynttilät ovat ylivoimaisesti eniten myydyimmät tuotteemme! Ne ovat yhtä suosittuja ympäri vuoden ja niiden osuus kokonaismyynnistä on noin 80 %. Punaiset antiikkikynttilät ovat suosittuja ennen adventtia ja joulua. Ennen pääsiäistä voi olla hyvä idea valita jonkin verran keltaisia kynttilöitä. Harmaiden kynttilöiden osuus myynnistä on hieman pienempi, mutta kysyntä on tasaista ympäri vuoden. 

Jos olette ajatelleet myydä antiikkikynttilöitä ”suoramyyntinä” eli tilata kynttilöitä ensin kotiin:
Tilausehdotus yhteensä sadasta pakkauksesta antiikkikynttilöitä ennen adventtia/joulua: tilatkaa 80 kpl valkoisia, 10 kpl punaisia ja 10 kpl harmaita kynttilöitä. Lisäksi voitte tarjota tilausten vastaanottamista muita värejä haluavilta. Tämä on vain yksi aiempiin myyntitilastoihin perustuva esimerkki. Oman ryhmänne kysyntä voi tietenkin poiketa tästä. 
 
Tuoksukynttilät:
Winter sparkle on itsestään selvä menestystuote ennen talvea ja joulua. Muiden tuoksukynttilöiden osalta suosio jakautuu melko tasan, mutta Lily of the valley on osoittautunut hieman suositummaksi kuin muut kolme, jotka ovat suunnilleen yhtä suosittuja. Tuoksukynttilöiden kysyntä on yhtä suurta koko vuoden.
 
Jos olette ajatelleet myydä ”suoramyyntinä” eli tilata kynttilöitä ensin kotiin:
Tilausehdotus yhteensä sadasta tuoksukynttilästä: tilatkaa 32 kpl Lily of the valley-, 24 kpl Jasmine-, 22 kpl Blackberry- ja 22 kpl Green Tea -kynttilöitä. Tämä on vain yksi aiempiin myyntitilastoihin perustuva esimerkki. Oman ryhmänne kysyntä voi tietenkin poiketa tästä. Joulun alla – vaihtakaa suuri osuus Winter sparkle -tuoksuun.

Nämä vinkit on tarkoitettu vain osviitaksi yleisestä kysynnästä ja myynnistä.
 
Mitä myyntiväittämiä kannattaa käyttää?
Esittele itsesi ja kerro, millä luokalla olet tai mitä yhdistystä tai joukkuetta edustat. Kerro myös, mihin tarkoitukseen keräätte rahaa (esimerkiksi luokkaretkeä, kisamatkaa tai harjoitusleiriä varten). Kertokaa, että teidän kauttanne kynttilöitä ostavat ovat samalla mukana varmistamassa, että jokainen joukkueen jäsen tai luokan oppilas pääsee osallistumaan yhteisen tavoitteen toteuttamiseen. Jokainen voi siten tehdä hyvän työn ostamalla teiltä kynttilän!

Jos kierrätte myymässä ovelta ovelle, näyttäkää kynttilät, jos teillä on niitä mukana, ja näyttäkää myyntikuvasto ja kertokaa tuotteista. Kuka voisi kieltäytyä tyylikkäästä paketista laadukkaita kynttilöitä? Adventiksi useimmissa kotitalouksissa tarvitaan kynttilöitä adventtikynttelikköihin. Kynttilät ovat myös erinomainen lahja, joka sopii kaikille ja kaikkiin tilaisuuksiin ja juhliin ympäri vuoden:

- syntymäpäivät ja muut merkkipäivät, esimerkiksi äitienpäivä
- vieraslahjat illalliskutsuille tai glögi-iltoihin
- opettajille lukuvuoden päättyessä
- ristiäisiin, häihin, ylioppilasjuhliin, pääsiäiseen, juhannukseen, jouluun ja uuteen vuoteen
- tunnelman luomiseen illalliselle tai viileään syysiltaan.
Mitä teemme, jos joku haluaa tilata lisää kynttilöitä sen jälkeen, kun olemme tehneet lopputilauksemme? Jos teille tulee lisää toiveita kynttilätilauksista sen jälkeen, kun olette jo lähettäneet lopputilauksenne, voitte tehdä uuden lopputilauksen, joka silloin on jälkitilaus. Kootkaa kaikki jälkitilaukset yhdeksi yhteiseksi tilaukseksi. Tämänkin tilauksen rahti on tietenkin maksuton. Kirjautukaa sisään tavalliseen tapaan ja lisätkää uusi lopputilauksenne Omilla sivuilla.
Miten voimme saada lisää myyntikuvastoja? Jos tarvitsette lisää myyntikuvastoja, voitte tilata niitä helposti Omilla sivuilla ilmaiseksi. Voitte ottaa meihin yhteyttä myös puhelimitse numerolla 02 512 2160 tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@tuikkutukku.fi
Miten kokoamme yhteen myyntimme ja miten tilaus lähetetään?
Jos teillä on myyntikuvaston kautta saatuja tilauksia, myyjien täytyy ensin lisätä ne käsin Omilla sivuilla, tai yhteyshenkilö voi lisätä ne. 

Kaikki tilaukset, jotka olette kirjanneet itse käsin Omilla sivuilla, ja verkkokauppanne kautta tulleet tilaukset kootaan automaattisesti yhteen Omilla sivuilla. Tämän jälkeen yhteyshenkilö lähettää ryhmän kokonaistilauksen (= lopputilauksen) meille Tuikkutukulle. 

Yhteyshenkilö saa kirjautumislinkin Omille sivuille sähköpostilla ryhmän rekisteröimisen yhteydessä. Tämän jälkeen yhteyshenkilö lähettää jokaiselle myyjälle kutsun sähköpostilla, jolloin he saavat myös käytettäviinsä oman verkkokaupan.
 
Tietenkin me Tuikkutukulla voimme myös auttaa tilauksenne kanssa! Ota meihin yhteyttä puhelimitse numerolla 02 512 2160 tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@tuikkutukku.fi
Voivatko meiltä kynttilöitä ostaneet saada kuitin? Kyllä, tulostettava ja täytettävä kuitti on ladattavissa sivulta Lataa myyntiaineistoa
Voiko kynttilöitä myydä yrityksille?
Kyllä, kynttilöitä voi hyvin myydä suoraan yrityksille. 

Kuitti on ladattavissa ja tulostettavissa sivulta Lataa myyntiaineistoa. Yritykset eivät kuitenkaan voi vähentää arvonlisäveroa ostoista, koska kynttilöiden myyjänä on luokka tai urheilujoukkue, jotka eivät yleensä ole rekisteröityneet arvonlisäverovelvolliseksi verovirastolle. Sen sijaan koko tuotteen arvo on vähennyskelpoinen, eli kynttilän koko sisäänostohinta.
 

Toimitus

Onko rahti aina ilmainen? Kyllä! Rahti on aina ilmainen tilaamienne/myymienne kynttilöiden määrästä riippumatta.
Kuinka pitkä toimitusaika on? Kynttilöiden toimitusaika on normaalisti noin 4–8 työpäivää (voi vaihdella eri vuodenaikoina Postin työmäärän mukaan). Myyntikuvastojen toimitusaika on noin 2–4 päivää.
Miten saan toimitukseni?
Myyntikuvastot toimitetaan suoraan postilaatikkoon, mutta suuremmat määrät ja isokokoiset kirjeet saatetaan toimittaa lähimpään Postin palvelupisteeseen. Toimitus on aina ilmainen.

Kynttilät toimitetaan aina maksutta. 

Enintään 25 kg painavat paketit noudetaan lähimmästä noutopisteestä. Saat Postilta tekstiviestin, kun pakettisi on noudettavissa.
 
Suuremmat lähetykset (yli 25 kg) toimitetaan suoraan antamaasi toimitusosoitteeseen. Saat Postilta tekstiviestin, jossa pyydetään valitsemaan toimituspäivä ja -kellonaika. Saatavilla oleviin toimitusaikoihin vaikuttaa se, millä postinumeroalueella asut, ja ajat vaihtelevat klo 9:n ja 21:n välillä. Voit valita itsellesi sopivan aikaikkunan yleensä 2–4 tunnin tarkkuudella. Toimituspäivänä voit seurata toimitustasi reaaliaikaisesti OmaPosti-sovelluksella. Sovelluksessa voit myös ilmoittaa, että haluat, että toimitus jätetään ovelle ilman kuittausta. Kotipaketin toimitus on täysin hiilidioksidineutraali.
 
Halutessasi voit myös noutaa toimituksen lähimmästä Postin terminaalista.
 
Jos sinulla on kysyttävää toimituksestasi, ota yhteyttä Postiin soittamalla numeroon 0100 5577. Varaa kollinumerosi tai lähetysnumero valmiiksi. 

Voit selvittää etukäteen, kuinka usein ja milloin Posti ajaa juuri sinun postinumeroalueellesi, soittamalla suoraan Postille numeroon 0100 5577 tai käyttämällä osoitteessa https://www.posti.fi/fi/asiakastuki/ota-yhteytta olevaa chat-palvelua tai tekemällä lähetyshaun osoitteessa https://www.posti.fi/fi/asiakastuki/asiakastuki-lahetys-matkalla
 
Voimmeko itse päättää toimituspäivän ja kellonajan? Kyllä, saat Postilta tekstiviestin, jossa pyydetään valitsemaan toimituspäivä ja aikaväli lähetyksellesi. Saatavilla oleviin toimitusaikoihin vaikuttaa se, millä postinumeroalueella asut, ja ajat vaihtelevat klo 9:n ja 21:n välillä. Voit valita itsellesi sopivan aikaikkunan yleensä 2–4 tunnin tarkkuudella.
Voitteko pakata kynttilät erikseen jokaiselle myyjälle? Haluamme tarjota myyjille mahdollisimman hyvän tuoton (meillä tuotto on aina 50 % myynnistä). Tästä syystä emme halua lisäkustannuksia, joita kertyisi esimerkiksi tuotteiden pakkaamisesta myyjäkohtaisesti tai tuotteiden mukana toimitettavista pusseista, jotka pienentäisivät myyntimarginaalia. Yhteyshenkilön työmäärää voidaan helpottaa päättämällä esimerkiksi, että kaikki myyjät noutavat kynttilänsä yhteyshenkilön kotoa tiettynä iltana.
Missä toimituksemme on? Voimmeko seurata sitä? Kun tilauksenne lähetetään varastoltamme, saatte sähköpostiviestin, jossa on kollinumero ja linkki toimituksen seurantaan. Voitte seurata lähetyksen kulkua koko matkan. Jos sinulla on kysyttävää toimituksestasi, ota yhteyttä Postiin soittamalla numeroon 0100 5577. Varaa kollinumerosi tai lähetysnumero valmiiksi. Postin verkkosivuilla voit tehdä lähetyksestäsi lähetyshaun osoitteessa https://www.posti.fi/fi/asiakastuki/asiakastuki-lahetys-matkalla
Jos toimitus ei täsmää Tarkista aina toimitetut kynttilät lähetysluetteloa vastaan. Jos jokin ei täsmää, ota meihin yhteyttä soittamalla numeroon 02 512 2160 tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@tuikkutukku.fi, niin autamme sinua!
Kuljetuksessa vaurioitunut toimitus Tarkista toimituksesi, kun otat sen vastaan. Jos huomaat vastaanottaessasi toimituksen, että pakkaus tai sisältö on vaurioitunut, ota mielellään valokuvia lähetyksestä, jotta voimme viedä asian eteenpäin kuljetusyritykselle. Jos kynttilöitä on vaurioitunut kuljetuksessa, ota yhteyttä meihin osoitteella info@tuikkutukku.fi, niin autamme sinua korvauksen/uusiin kynttilöihin vaihtamisen kanssa.

Palautukset

Myymättä jääneiden kynttilöiden palautus – mitä teemme? Palautukset ovat aina ilmaisia. Kirjaa palautukset Omilla sivuilla, josta saat myös lisätietoja siitä, miten sinun pitää toimia.
Miten pakkaamme palautukset? Kun saat kynttilätoimituksen, säästä yksi iso laatikko ja muutama pieni sisälaatikko mahdollista palautusta varten. Palautettavien kynttiläpakkausten on oltava vahingoittumattomia, ja ne on pakattava huolellisesti. Lisää laatikoihin tarvittaessa sanomalehteä/pahvia tai vastaavaa täytemateriaalia, jotta kynttiläpakkaukset eivät pääse liikkumaan laatikon sisällä, sillä tällöin ne saattavat rikkoutua.
Milloin myymättä jääneet kynttilät pitää viimeistään palauttaa? Jos teille jää kynttilöitä jäljelle myyntiaikanne päätyttyä (yleensä 60 päivää), ottakaa meihin yhteyttä, niin pidennämme myyntiaikaanne siihen asti, kunnes olette saaneet kerättyä ja lähetettyä takaisin kaikki myymättä jääneet kynttilät. Mitään kiirettä ei siis ole, vaan me odotamme, kunnes myymättä jääneet kynttilät ovat saapuneet, ja lähetämme sitten uuden laskun, josta on vähennetty kynttilät, jotka palautitte meille. Uuden laskun maksuehto on 10 päivää ja tulee voimaan sen jälkeen, kun palautus on vastaanotettu varastoomme.

Maksaminen ja lasku

Milloin ja miten saamme laskun? Lasku lähetetään sähköpostilla yhteyshenkilölle kynttilöiden toimituksen yhteydessä.
Kuinka kauan meillä on aikaa maksaa lasku? Maksuehto: 60 päivää toimituksesta. Jos haluatte pidentää myyntiaikaa 60 päivää pidemmäksi – ottakaa meihin yhteyttä, niin muutamme laskun eräpäivää.
Miten näemme voittomme ja milloin saamme sen?
Voitto on helppo laskea, sillä se on aina 50 % myymästänne summasta. Jos siis olette myyneet kynttilöitä yhteensä 2 000 eurolla, voittonne on 1 000 euroa. Omilla sivuilla voitte seurata myyntiänne koko ajan ja tarkistaa, kuinka paljon olette saaneet kerättyä voittoa.

Kun olette täysin valmiita ja kaikki ovat maksaneet oman osuutensa myynnistä yhteyshenkilölle, yhteyshenkilö maksaa laskun 60 päivän kuluessa. Laskun summa on 50 % tilaussummasta, ja loput 50 % eli puolet saatte pitää. Se on voittonne ja sen voitte siis pitää suoraan!

Omat sivut – Yhteyshenkilölle

Miten saamme kirjautumistiedot Omille sivuille?
Yhteyshenkilö (= ryhmän pääkäyttäjä) rekisteröi ryhmän, joka haluaa myydä kynttilöitä, osoitteessa tuikkutukku.fi Aloita myynti - rekisteröityminen. Yhteyshenkilö antaa omat yhteystietonsa ja ilmoittaa, kuinka monta myyntikuvastoa ryhmä haluaa saada. Suosittelemme tilaamaan 1–2 kuvastoa myyjää kohden.

Luomme heti ryhmälle Omat sivut, jotka ovat digitaalinen työkalunne, jolla hallinnolliset asiat hoituvat sujuvasti ja helposti. Yhteyshenkilölle lähetetään sähköpostiviesti, joka sisältää vahvistuksen, tietoja ja kirjautumistiedot. Tämän jälkeen yhteyshenkilö voi lähettää ryhmän rekisteröitymislinkin kaikille myyjille, jotka sitten saavat käyttöönsä henkilökohtaisen verkkokaupan.
 
Missä ja miten Omille sivuille kirjaudutaan? Kirjautukaa sisään Omille sivuille osoitteen tuikkutukku.fi/omatsivut kautta. Voitte myös napsauttaa vahvistussähköpostiviestissä olevaa linkkiä, jolloin pääsette suoraan kirjautumissivulle, jolla voitte kirjautua sisään niillä kirjautumistiedoilla, jotka saitte samassa sähköpostiviestissä (sähköpostiosoitteesi ja salasanasi). Sitten voit halutessasi vaihtaa lähetetyn salasanan tilalle oman salasanan. Se on helppo vaihtaa valitsemalla Omat sivut/Omat asetukset
Miten myyjät kutsutaan Omille sivuille?
Yhteyshenkilö/pääkäyttäjä kutsu myyjiä (luokan/joukkueen/ryhmän) kopioimalla yksilöllisen rekisteröitymislinkin, joka löytyy Omilta sivuilta Kutsu myyjiä -välilehdeltä. Sitten yhteyshenkilö voi jakaa linkin tai lähettää sen sähköpostilla koko luokalle, joukkueelle tai ryhmälle. 

Tämän jälkeen myyjät napsauttavat saamaansa rekisteröitymislinkkiä ja rekisteröityvät nimellään, sähköpostiosoitteellaan ja matkapuhelinnumerollaan. Rekisteröidyttyään he saavat heti käyttöönsä Omat sivut ja oman verkkokaupan. Myyjille lähetetään myös samalla sähköpostiviesti, joka sisältää vahvistuksen, tietoja ja kirjautumistiedot, jotta he voivat kirjautua sisään uudelleen milloin tahansa.
 
Onko saatavilla jokin opas Omista sivuista ja siitä, miten kaikki toimii? Kyllä. Olemme laatineet perusteellisen oppaan Omista sivuista ja siitä, miten kaikki toimii yhteyshenkilön osalta. Opas sisältää kaikki tiedot, joita tarvitsette myynnin hallinnollisten asioiden hoitamista varten. Opas on saatavilla täällä.

Omat sivut – myyjille

Miten minä, joka olen luokan/joukkueen/ryhmän myyjä, saan kirjautumistidot Omille sivuille?
Luokan/joukkueen/ryhmän myyjät saavat rekisteröitymislinkin sähköpostiviestillä, jonka yhteyshenkilönne lähettää. 

Sitten napsauttavat vain rekisteröitymislinkkiä ja rekisteröidyt nimelläsi, sähköpostiosoitteellasi ja matkapuhelinnumerollasi. Tämän jälkeen saat heti käyttöösi Omat sivut ja oman verkkokaupan. Sinulle lähetetään myös samalla sähköpostiviesti, joka sisältää vahvistuksen, tietoja ja kirjautumistiedot, jotta voit kirjautua sisään uudelleen milloin tahansa.
 
Missä ja miten Omille sivuille kirjaudutaan?
Pääset kirjautumaan Omille sivuille napsauttamalla kirjautumislinkkiä, jonka sait sähköpostilla rekisteröidyttyäsi. Napsauttamalla linkkiä pääset suoraan kirjautumissivulle, jolla voit kirjautua sisään niillä kirjautumistiedoilla, jotka sait samassa sähköpostiviestissä (sähköpostiosoitteesi ja salasanasi). Sitten voit halutessasi vaihtaa lähetetyn salasanan tilalle oman salasanan. Se on helppo vaihtaa valitsemalla Omat sivut/Omat asetukset

Voit kirjautua Omille sivuille myös osoitteesta tuikkutukku.fi/omatsivut
 
Voinko kirjata ja päivittää myyntini sekä tietokoneella että matkapuhelimella? Kyllä, voit tietenkin hoitaa kaiken myyntiisi liittyvän sekä tietokoneella, tabletilla että matkapuhelimella.
Mistä saan tietää, mikä on viimeinen myyntipäivämme? Yhteyshenkilömme asettaa aloitus- ja päättymispäivän sekä myyntitavoitteen Omilla sivuilla välilehdellä Myyntimme
Onko saatavilla jokin opas Omista sivuista ja siitä, miten kaikki toimii? Kyllä. Olemme laatineet perusteellisen oppaan Omista sivuista ja siitä, miten kaikki toimii myyjän osalta, kun myytte kynttilöitä. Opas on saatavilla täällä.

Ympäristö ja kestävä kehitys

Miten edistätte ekologista kestävyyttä?

Ympäristön vaaliminen on tuikkutukku.fi:lle äärimmäisen tärkeää. Kynttiläntuottajamme tehtaassa noudatetaan erittäin ympäristötietoisia toimintotapoja ja pyritään vähentämään jätemääriä kaikissa jätelajeissa. Tuottajallamme on myös kattava kierrätysohjelma, jonka tiukat vaatimukset täyttyvät. Kaikki jätteet lajitellaan ja toimitetaan kierrätettäväksi, ja käytettävä sähkö tuotetaan ympäristöystävällisesti vesivoimalla. Tuotteet toimitetaan tehtaalta meille laivalla, joka on vähiten ympäristöä rasittava kuljetusmuoto.

Tavarantoimittajamme sai vuonna 2016 Swedish Business Awards -organisaation Sustainable Growth Award -palkinnon. Perusteluissa todettiin toimittajamme olevan esimerkki tasapainoisesti ja kestävästi kehittyvästä yrityksestä, joka kasvattaa liikevaihtoaan kannattavasti, edistää olennaisesti alueen kehitystä ja toteuttaa hankkeita, jotka vähentävät osaltaan ilmastovaikutuksia Itämeren alueella.

Käytämme pahvipakkauksia, ja tuoksukynttilöidemme lasipurkit voidaan kierrättää tai käyttää uudelleen. Jos meille saapuu vaurioituneita kynttiläpakkauksia, emme hävitä kynttilöitä vaan pakkaamme ne uudelleen. Tuotteitamme toimittavat jakeluyritykset ovat ympäristösertifioituja ja suhtautuvat ympäristöasioihin vakavasti. Myyntikuvastomme ja muut materiaalimme painetaan joutsenmerkitylle paperille. Painoalan yhteistyökumppaniemme tuotantoprosessit ovat ympäristötietoisia, ja painotilaustemme päästöt kompensoidaan. Noudatamme kaikkia sovellettavia ympäristölakeja ja -määräyksiä sekä muita yritystämme koskevia ympäristövaatimuksia.
Mitä sertifionteja kynttilöillä on?

Kaikki kynttilätuotteemme täyttävät korkeat eurooppalaiset RAL-sertifiontikriteerit (Institute for quality assurance and certificates) jotka RAL Gütezeichen ovat laatineet. Tämä tarkoittaa että perusmateriaali on sertifioitu, korkea laatu raaka-aineesta valmiiseen tuotteeseen, kaikki kynttilät on testattu huolellisesti laboratoriossa – kynttilät palavat valuttamatta ja kaikki raaka-aineet ovat tarkastettuja, jotta kynttilöillä ei olisi haitallisia terveysvaikutuksia. Tämä takaa myös ympäristöystävällisten ja standardien mukaisten tuotantomenetelmien käytön. RAL Gütezeichen tarkastaa valmistajiemme toiminnan vuosittain.

Tuoksukynttilämme ovat myös RSPO-sertifoituja. RSPO (Roundtable on Sustainable Palm Oil) on organisaatio, jonka tavoitteena on varmistaa asianmukaiset työskentelyolosuhteet, vähentää sosiaalisia ristiriitoja ja suojella arvokkaita metsiä. RFSO-sertifioitu palmuvaha on tuotettu vastuullisesti niin, ettei sen tuotannossa ole vaarannettu sademetsiä. Sertifioinnin taustalla on muun muassa WWF 

Lue lisää tästä >

Minulla on kysymys

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi?

Ota yhteyttä 02-512 2160 tai lähetä sähköpostia info@tuikkutukku.fi niin autamme sinua. Voit myös olla yhteydessä sivustomme chatin kautta arkipäivisin klo 9–17.

{{'splash_bottom_part1' | translation}} {{'splash_bottom_part2' | translation}} {{'splash_bottom_part3' | translation}} {{'splash_bottom_part4' | translation}}